CƠ HỘI LÀM VIỆC CHO SINH VIÊN ĐANG ĐI HỌC/ SINH VIÊN MỚI TỐT NGHIỆP
BỆNH VIỆN QUỐC TẾ CITY TUYỂN DỤNG

• Receptionist (full-time): 01 vị trí
• Customer Service Oficer (full-time): 02 vị trí
• Marketing Intern (full-time): 02 vị trí 
• Porter/ Nhân viên giao nhận Nội bộ (part-time): 03 vị trí (Nam)

Thời gian làm việc: Từ 7h30 đến 16h30 từ Thứ Hai đến Thứ Sáu, Từ 7h30 đến 11h30 Thứ bảy

Đối với nhân viên Bán thời gian, các bạn được chọn giờ làm việc linh động

Địa điểm làm việc: Bệnh viện Quốc tế City, số 3, đường 17A, P. Bình Trị Đông B, Q. Bình Tân, TPHCM
Liên hệ: Ms. Yến – 08.62803333 ext: 8382. Email: yen_ln@cih.com.vn
Ứng viên quan tâm đến vị trí vui lòng gửi hồ sơ về địa chỉ mail yen_ln@cih.com.vn, nội dung ghi rõ họ tên – vị trí ứng tuyển, hoặc nộp hồ sơ trực tiếp tại địa chỉ Bệnh viện
 

Mô tả công việc:

• Receptionist (full-time)

- Suggest and check alternate locations, and/or listing formats to customers lacking details or complete information.
- Provide relay service for hearing-impaired users (if any)
- Offer special assistance to persons such as those who are unable to dial or who are in emergency situations.
- Operate paging systems or other systems of bells or buzzers to notify recipients of incoming calls.
- Observe signal lights on switchboards, and dial or press buttons to make connections.
- Operate telephone switchboards and systems to advance and complete connections, including those for local, long distance, pay telephone, mobile, person-to-person, and emergency calls.
- Interrupt busy lines if an emergency warrants.
- Update directory information.
- Promote company products, services, and savings plans when appropriate.
- Perform clerical duties such as typing, proofreading, and sorting mail.
- Perform other duties as requested by management.
Essential Qualifications, Education, and/or Experience:
- Excellent interpersonal skills
- Able to communicate effectively with a variety of people
- Able to work independently or as part of a team
- Good at MS office (Word, Excel)
- Has nice voice is a must
- Can work by shift
Desirable Qualifications Education and/or Experience
- University diploma about Business Administration/ Marketing or equivalent
- Previous experience in a general practice environment
- Proficiency in telephone technical


• Customer Service Officer (full-time)
- Professionally handle incoming requests from customers and ensure that issues are resolved both promptly and thoroughly.
- Thoroughly and efficiently gather customer information, access and fulfill customer needs, educate the customer where applicable to prevent the need for future contacts and document interactions through contact tracking.
- Provide quality service and support in a variety of areas, including but not limited to job’s assistant.
- Troubleshoot customer issues over the phone.
- Use automated information systems to analyze the customer’s situation. 
- Maintain a balance between company policy and customer benefit in decision making. Handles issues in the best interest of both customer and company.
- Continuously evaluate and identify opportunities to drive process improvements that positively impact the customer’s experience.
- Responsible for compiling and generating reports as they relate to customer service surveys. Provide feedback on the efficiency of the customer service process.
- Perform other duties as requested by management.
Desirable Qualifications Education and/or Experience:
- Bachelors Degree in Business/ Marketing or equivalent
- Knowledge of customer service principles and practices
- Knowledge of relevant computer applications
- Knowledge of administrative procedures
- Excellent in English speaking/listening/written is a must


Marketing Intern (full-time): Có phụ cấp
- Phụ trách công việc Marketing
- Phối hợp thực hiện các event


• Porter – Nhân viên giao nhận Nội bộ (part-time)
Nhiệm vụ chính:
- Ở khu vực khám ngoại trú, nhân viên phụ việc sẽ hỗ trợ trong việc xử lý những bệnh nhân khó tính chỉ khi Điều dưỡng Trưởng cần hỗ trợ
- Xử lý vận chuyển thư đến và đi trong nội bộ 
- Thu nhập và chuyển các hồ sơ Y tế từ phòng lưu trữ hồ sơ sang phòng phám ngoại trú 
- Di chuyển đồ nội thất và dụng cụ Y tế một cách an toàn
- Chuyển các tập tin, mẫu thử và hộp thuốc đến các bộ phận khác của bệnh viện
- Di dời tài sản trên một cơ sở thường xuyên và theo như yêu cầu
- Hoàn tất các yêu cầu phục vụ nhỏ và thường xuyên khi quản lý / nhân viên cấp cao yêu cầu
- Thực hiện bất kỳ nhiệm vụ bổ sung theo sự phân công của nhân viên điều hành cấp cao và quản lý
Học vấn: Tốt nghiệp Trung học Phổ thông