THÔNG BÁO TUYỂN DỤNG

Để đáp ứng nhu cầu phát triển công việc kinh doanh tại TP. HCM, công ty Rohto-

Mentholatum (Việt Nam) Co. Ltd. cần tuyển những ứng viên có năng lực vào vị trí sau với

mức lương thỏa đáng:

1. NHÂN VIÊN ĐẠI DIỆN KINH DOANH THỊ TRƯỜNG KHU VỰC TP. HCM

Số lượng : 10

Mô tả công việc:

- Phụ trách công việc bán hàng, trưng bày, giới thiệu sản phẩm của Công ty Rohto và

lấy đơn đặt hàng tại các cửa hàng bán lẻ, quầy mỹ phẩm trong các chợ và các cửa

hàng tạp hóa tại địa bàn quận phụ trách trong khu vực TP. HCM, mỗi nhân viên sẽ

phụ trách 1 quận.

Yêu cầu:

- Nữ/ Nam, tốt nghiệp lớp 12

- Tuổi dưới 35

- Ngoại hình khá, sức khỏe tốt

- Có kỹ năng giao tiếp và có sức thuyết phục cao

- Nhanh nhẹn, siêng năng chịu khó, muốn có công việc làm ổn định lâu dài

- Có phương tiện đi lại (xe gắn máy)

Mức lương: Lương căn bản + phụ cấp xăng & điện thoại + thưởng theo doanh số

 Khoảng 6,000,000 ~ 10,000,000đ/ tháng

Hồ sơ gồm :

- Sơ yếu lý lịch và đơn xin việc

- Bản sao các bằng Tốt nghiệp PTTH

- Bản sao CMND + hộ khẩu

- 02 ảnh 4x6 mới nhất

2. NHÂN VIÊN ĐẠI DIỆN KINH DOANH THỊ TRƯỜNG TRÀ VINH

Số lượng : 02

Mô tả công việc:

- Phụ trách công việc bán hàng, trưng bày, giới thiệu sản phẩm của Cty Rohto-

Mentholatum (Vietnam) và lấy đơn đặt hàng tại các cửa hàng bán lẻ, quầy mỹ phẩm

trong các chợ và các cửa hàng tạp hóa trên đường phố tại địa bàn phụ trách trong khu

vực tỉnh Trà Vinh.

Yêu cầu:

- tốt nghiệp lớp 12

- Tuổi dưới 35

- Ngoại hình khá, sức khỏe tốt

- Có kỹ năng giao tiếp & bán hàng tốt

- Nhanh nhẹn, siêng năng chịu khó

- Có phương tiện đi lại (xe gắn máy)

- Ưu tiên có kinh nghiệm bán hàng, tiếp thị mỹ phẩm hoặc các ngành hàng tiêu

dùng nhanh

Mức lương: Lương căn bản + phụ cấp xăng & điện thoại + thưởng theo doanh số

Hồ sơ gồm:

- Sơ yếu lý lịch và đơn xin việc

- Bản sao các bằng Tốt nghiệp PTTH

- Bản sao CMND + hộ khẩu

- 02 ảnh 4x6 mới nhất

3. MARKETING EXECUTIVE/ MARKET DEVELOPMENT EXECUTIVE

Job Summary – Duties and Responsibilities:

 To assist PM on Brand market share analysis and surveys

 Making competitors & consumer analysis

 Making monthly sales analysis, business plan, pricing, marketing plan

 To handle and monitor packaging, POSMs

 To carry out Product testing

 Updating or coordinate product profile, product knowledge, product formulations and

product package size.

 To look out for launch of competitors’ new products

 To monitor and tabulate competitor prices

 Planning and estimating budget for promotion mix of samples and printed materials;

 To propose and request for promotional materials

 To manage events, conference and new product launching, promotional programs etc

 Monthly making market visits to the medical channel/trade to get consumer insight and

update competitors’ activities

Requirement:

 Female, age from 25 up

 2 – 3 years working experience in Marketing of FMCG products

 Graduated University with major of Marketing or BA

 English fluency

 Salary 600usd~800usd

4. PHARMACY SALES SUPERVISOR IN HCMC/ ASM

Job Summary – Duties and Responsibilities:

 In charge of all districts in HCMC

 Manage sales team: Sales Reps and Team Leaders

 Be responsible for turnover & merchandizing of Pharmacy channel in HCMC

 Location: HCMC Office

 Reports to: National Sales Director

 Manages: 15 Medical Reps.

 Travel required in HCMC

Requirement:

 Male or female, age from 35 up

 At least 4 years experiences as Sales Supervisor/ ASM level for foreign Company

(especially Pharmaceutical or OTC channels)

 Graduated Medicine & Pharmaceutical University or Economic University with

Pharmacy/ Medical secondary/ college degree

 English Average

 Computer skills: Microsoft Office

 Appearance: Strong, mature

 Competencies Analytical, Dynamic, Enthusiasm, Intelligent, Organised, Persuasive,

Responsible, Sense of business, Stratergic, good management skills

 Date to commence As soon as possible

 Salary: negotiation

5. COSMETIC SALES SUPERVISOR IN HCMC (ASM)

Job Summary – Duties and Responsibilities:

 All districts of HCM area

 Manage Sales Rep. team (15 members)

 Manage Team Leader (4 members)

 Be responsible for turnover & merchandizing of Traditional Market channel in HCMC

 Location: HCMC Office

 Reports to Sales Director

 Manages:Sales Reps. & Team Leaders

 Travel required in HCMC (GT channel)

Requirement:

 Male, age from 34 up

 At least 4 years experiences at Sales Supervisor/ ASM level for FMCG Company

(especially Cosmetic/household field in HCMC)

 Graduated University, BA

 English Average

 Computer skills: Microsoft Office

 Competencies Analytical, Dynamic, Enthusiasm, Intelligent, Organised, Persuasive,

Responsible, Sense of business, Stratergic, Management skill

 Date to commence As soon as possible

 Salary: negotiation

6. Sales Supervisor in Eastern Region/ ASM (provinces surrounding HCMC)

Job Summary – Duties and Responsibilities:

 Be in charge of Sales & Merchandising in Eastern Region: Đồng Nai, Phan Thiết, Nha

Trang, Vũng Tàu, Bình Thuận…

 Manage group of Team + Med. Reps + Sales Reps.(pharmacies & retailers)

 Location: Based in HCMC Office

 Reports to: Sales Director

 Manages: Medical Reps + Sales Reps

 Travel required: 3 days every week - Business trips to provinces fr. Wednesday to Friday

Requirement:

 Age from 34 up

 Male is preferable

 Based in HCMC

 At least 4 years experiences at Sales Supervisor/ASM level for foreign Company

(especially FMCG firms specialized in cosmetic, healthcare field, bodycare)

 Graduated Economic University

 English Average

 Computer skills: Microsoft Office

 Competencies Analytical, Dynamic, Enthusiasm, Intelligent, Organised, Persuasive,

Responsible, Sense of business, Stratergic, Management skill

 Date to commence: As soon as possible

 Salary: negotiation

7. NHÂN VIÊN KẾ TOÁN THANH TOÁN – (TEMPORARY PAYABLE

ACCOUNTANT - 6 MONTHS WITH POSSIBILITY OF EXTENSION)

Mô tả công việc:

- Quản lý các chứng từ liên quan đến thu chi

- Trực tiếp thực hiện nghiệp vu thanh toán tiền mặt, qua ngân hàng cho nhà cung cấp như:

đối chiếu công nợ, nhận hoá đơn, xem xét phiếu đề nghị thanh toán, lập phiếu chi…

- Theo dõi nghiệp vụ tạm ứng

- Kiểm tra tính hợp lý, hợp lệ các chứng từ

- Kết hợp với thủ quỹ thực hiện nghiệp vụ thu chi theo quy định

- Thực hiện các nghiệp vụ khác theo yêu cầu

Yêu cầu:

- 02 Nữ, Tốt nghiệp Đại học, chuyên ngành Tài chính Kế Toán - Kiểm Toán – Kế Toán

Doanh Nghiệp (hoặc ứng viên đã hoàn tất học phần chuẩn bị tốt nghiệp)

- Có khả năng giao tiếp và viết tiếng Anh khá.

- Biet sử dụng vi tính Winword, Excel, Access…

- Siêng năng, cẩn thận, vững kiến thức chuyên ngành.

Vui lòng gởi hồ sơ về địa chỉ:

Lầu 18, Saigon Trade Center, 37 Tôn Đức Thắng, P. Bến Nghé,

Quận 1, Tp. Hồ Chí Minh

Hoặc Email: ngocanh@rohto.com.vn / thu.nn@rohto.com.vn

Tel: (08) 3822 9322 gặp Ms. Ngọc Anh/ Ms. Anh Thu)

Hạn nộp hồ sơ: 20 tháng 04 năm 2017